04 maj 2011

Charmig tidningshylla

Hej!
Vad bortskämd man blev med värmen vi hade tidigare!
Svårt att tänka sig att det var så varmt!
Hoppas, hoppas den återvänder snart för jag fryser och fryser!

Två dagar har vi eldat i kakelugnen, det värmer gott!
Idag blir det dammsugar-race det ger nog värme i kroppen :)

I min hall står en en gammal tidningshylla som jag tycker är så charmig.
Förre ägaren har nog tänkt att måla den vit men stannat vid ett ben :) och så får den vara!

Nedan en detalj av hyllan och på halmhatten
slängde jag över ett band som jag tryckt Carpe Diem på.

Ha det gott!
Kram & solstrålar
nina

2 kommentarer:

Photo by Maria sa...

En kakelugn hade jag inte sagt nej till.. Sååå skön värme.. Jag ligger slängd i soffan med en pläd om mig för värme är det ingen här.. Hoppas den snart återkommer..

Kram Mia

Anonym sa...

bape
golden goose usa
air jordan
hermes birkin
off white outlet online
off white clothing
off white
goyard bag
kyrie 8 shoes
jordan 12