19 mars 2011

Fint skåp

Hej!
Skönt med helg, speciellt en lördag förmiddag
när man kan slappa och ta det lugnt!
Gå i pyamas hela förmiddagen om man så vill.
Ett nytt fint skåp pryder vårt hem och blev en vacker förvaring för bl a veden.
Jag blev störtförälskad när jag såg det.

Nu står det bredvid kakelugnen. Snygg förvaring för tidningspapper,
ved; ljus och tändstickor!
Ljusstakar, ljuslyktor, glaskupa och ett madonnamotiv får pryda skåpet.

Nedan syns detaljer på skåpet och veden travad längst ned.

Ja, så var det färgen då...
Den behåller jag :)
Eller hur? Vad tycker du?

Glöm inte att kika in på loppisbloggen där jag visar vad som säljs på loppisen den 9 april.
Skulle det vara så att du hittar något som faller dig i smaken men inte kan ta dig til loppisen just då, så skicka ett mail så kan vi nog lösa det. http://chicolin-chicolin.blogspot.com/
En del fina möbler, mattor, tavlor finns kvar i Stenshult.
Kika in på bloggen http://stenshult.blogspot.com/ om det finns något där som intresserar dig så skicka ett mail till adressen på sidan.

Ha en goer helg!
Kram & solstrålar
nina

8 kommentarer:

Lily sa...

Jag blev också förälskad :)
Jag tycker du ska behålla den precis som den är..

Ha det gott
Kram Lily

NinaH sa...

Vilket fint skåp!
Och jag håller med- färgen skulle jag också behålla!

Vår sekelskiftes-dröm sa...

Så vackert skåp och färgen ska du behålla som den är.
Kanske hade jag skaft av lite färg försiktigt i kanterna, så skåpet blir mer levande.
Kram Anette

Frida sa...

Vilket fint skåp jag tycker också att du ska behålla färgen som den är.
Önskar dig en fortsatt trevlig helg!
Kram Frida

Photo by Maria sa...

JA!!! Jag tycker absolut att du skall behålla färgen.. Kanonsnyggt skåp..

Kram Mia

Synnøve. sa...

Hej i natten :))
Vilket vacker skåp det där var. Gör inte något med det, utan behåll det som det är.Jag tror inte det blir det samma skåpet om du målar om det.

Ha en flott söndag när du vaknar nu.
Kramen Synnöve.

Monika sa...

Jag tror jag dånar av! Vilket vackert skåp! Helt enkelt underbart! Och självklart ska du behålla färgen!

Ha det gott!

Kram

Monika

Hanna sa...

jätte fint skåp.
Ha en fin helg.
kram
Hanna