29 maj 2009

Trevlig Pingsthelg!

Hej alla goa! Veckorna susar förbi i en rasandes fart, tycker ni det också?
Nu är vi framme vid Pingst redan. Fint väder är utlovat och det hoppas jag på, det har varit regnigt, blåsigt och kallt de senaste dagarna.
Igår var vi och köpte bord och stolar och lite annat småplock som behövs till husvagnen.
Det blir premiärtur i helgen, vi tänkte först åka till Hjo men ändrade oss till Kisa eftersom mamma och pappa har sin vagn uppställd där.
Vi kan "boa" in oss och har erfarna campare bredvid. Lite spännande är det.

För ett tag sedan visade jag en Madonna att hänga på vägg som jag loppisfyndat.
Den har har jag sprayat med vitfärg.


Har satt lite syrenkvistar i små flaskor som hänger på ett mosshjärta. Stommen köpte jag i en blomaffär och fyllde med mossa i höstas. Dekorerade med rosa snören och en annan sorts blomma. Flaskorna är fastknutna och jag sätter i blommor efter tillgång. Snart blir det lavendel.


Kanske inte blir så mycket bloggaktivitet i helgen.
Har inte bestämt om datorn ska få följa med :D
Jag vill önska Er en trevlig Pingsthelg!
Kram & solstrålar!
nina

11 kommentarer:

drömmen om vitt sa...

Såååå mysigt med husvagnstripp och så fina ting du visar....visst är det ljuvligt att plocka in syrener i massor och dom doftar så gott.
Ha en trevlig helg!
Lotta

Helena sa...

Vilka fina bilder! Ha en härlig pingsthelg! Kram Helena

Moonrose/ Vonneli sa...

Premiärtur med husvagnen vad Kul, :-)
Här blir det till att stanna hemma, eller kanske skulle jag ta en dagstur för visit.....
En underbart mysig pingsthelg önskar jag er alla.
Ha det gott!
Kramisar

Elzie sa...

Vad kul att ni ska iväg med husvagn. Vi ska också åka till vår "sommarstuga" idag. Ska bli skönt att komma hemifrån lite.
Hoppas ni får en toppenhelg. Och tack för alla fina bilder här.
Kram Elzie

Marie sa...

Jag som tycker att ni skulle åkt till Hjo!!!!!!!!!!!! Hoppas det blir någon annan gång istället så du får komma hit och fika!

Så vacker madonnan blev och så fint du gjort med syrenerna!

Ha en härlig pingsthelg Nina!
Kramar Marie

Elisabeth, anyhow.se sa...

Snyggt hanterat! :)
Men jag föll lite extra för din Madonnafigurin du har här till vänster också!

Frida sa...

Hej min vän!
Vilken vacker madonna, vilken tur du hade som hittade den. Hjärtat är jättefint smart ide med de små flaskorna.
Hoppas nu du får en riktigt bra helg i husvagnen!
Kram Frida

Anonym sa...

Åhh, vilka fina bilder du visar.
Önskar dig en fin helg i husvagnen.
Kram

Lallis - liv och leverne sa...

Men så fina bilder:)
Ha det riktigt härligt i helgen.
Kram Lallis

Marie sa...

Hej! Fiiin blogg :) Hoppas ni haft en härlig pingst! Vill du kika in på min blogg så är den här:
http://nyastickerian.blogspot.com/
Kram från en annan 'Företagsam Kvinna' :)

Anonym sa...

A片下載,成人影城,愛情公寓,情色貼圖,情色,色情網站,色情遊戲,色情小說,情色文學,色情,aio交友愛情館,色情影片,臺灣情色網,寄情築園小遊戲,情色論壇,嘟嘟情人色網,情色視訊,愛情小說,言情小說,一葉情貼圖片區,情趣用品,情趣,色情漫畫,情色網,情色a片,情色遊戲,85cc成人片,嘟嘟成人網,成人網站,18成人,成人影片,成人交友網,成人貼圖,成人圖片區,成人圖片,成人文章,成人小說,成人光碟,微風成人區,免費成人影片,成人漫畫,成人文學,成人遊戲,成人電影,成人論壇,成人,做愛,aio,情色小說,ut聊天室,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,尋夢園聊天室,080視訊聊天室,免費視訊聊天,哈啦聊天室,視訊聊天,080聊天室,080苗栗人聊天室,6k聊天室,視訊聊天室,成人聊天室,中部人聊天室,免費視訊,視訊交友,視訊美女,視訊做愛,正妹牆,美女交友,玩美女人,美女,美女寫真,美女遊戲,hi5,hilive,hi5 tv,a383,微風論壇,微風/