07 maj 2008

Utmanad

Bild av vårt redskapsskjul
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Fick denna utmaning av En vilsen Loppa häromdagen.

Lovar du att vara ärlig? Ärlighet varar alltid längst, ja
Du heter: Katarina Marie
Smeknamn: Nina, mamma, mamsen, älskling, Katta
Låt just nu: Min ängel i radion, Py Bäckman
Om du röker:
Är nikotinberoende.
Är beroende av:
Inredningstidningar, bloggar.
Vad tror folk om dig:
Gott hoppas jag
Stämmer det:
Ja
Vad får du oftast dina komplimanger från: Mina arbetskamrater, min man.
Brukar du skratta för dig själv: Det händer om jag ser eller läser något roligt.
Vad står det i ditt senaste inkomna SMS:
Ring 222
Vilken är din favoritmålning:
Morgonsminket
Vart bor du: småländska höglandet
Trivs du där: Som fisken i vattnet.
Vad har du för mobil operatör:
Comviq
Är du allergisk mot något: Ja, en hel del men lindrigt. Skulle ex. inte kunna ha katt.
Har du haft sex idag: Nej , men jag har shoppat!!
Nästa mål i ditt liv: Vårruset, grupp 4
Hur svarar du i mobil: - Katarina, mamma, yes. Beroende på vem.
Vem ringde du senast idag: Mamma
Vad sa den du prata senast med i telefon:
Ville bara höra hur långt ni kommit..
Antal sovtimmar inatt:
6 kanske
Sov du ensam:
Ja
Tycker du om din pappa:
Ja det gör jag. Konstig fråga.
Brukar du komma i tid:
När jag behöver.
När mår du bra: När mina närmaste mår bra, mår jag också bra.
När blev du fotad senast:
När jag för ett per veckors sedan blev fotad av en tidning :D
Vanligaste färger på dina kläder:
svart, grått, vitt. Sällan färgglatt.
Vad tycker du om fötter:
Man ska tycka om sina fötter. De går dit jag vill!
Är du smart: Självklart
Vem/Vilka saknar du just nu: Min man och son
Favorit dryck på morgonen: Först vatten sedan det älskade koffeinet.
Är du blyg: Ibland.
Sysslar du med någon sport: Loppisracet
Vill du hellre ha mail än brev: Brev är jättetrevligt men mail är också kul att få!
Tror du på kärleken i första ögonkastet: Ja, absolut.
Har du spytt offentligt: Aldrig
Vem/vilka har betytt mest i ditt liv:
Familjen, vännerna.
Är du nöjd med ditt liv:
Jag är nöjd med mitt liv men strävar alltid efter att lära mig nya saker.
Om inte, vad vill du ändra på: Mer timmar på dygnet och mindre månad i förhållande till lön.
Tycker du denna utmaning är meningslös? Ja det är jag helt övertygad om ! Men ganska kul ändå.

Ja, hur intressant var nu detta?
Vet inte vilka som redan har fått den så jag lämnar den vidare till den som vill anta den.

En av många tulpaner i sandlådan just nu
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ha det gott!
Kram
nina

3 kommentarer:

lottens vita och gröna sa...

hallå nina! kul nu vet jag lie mer om dig! skrattade när du svarade...ne men jag har shoppat! varmkram lotten

Änglahem sa...

Hihi....var lite kul läsning här....alltid så roligt att få läsa lite mer om goa bloggorskor!
Håller med Lotten....nä men shoppat*fniss*, påstås ju vara nästan lika bra.....*hrmm* ja du vet*hihi*
Är Nina förkortninga av Katarina? hade jag aldrig gissat...trodde du hette Nina...lika fint båda.

Tulpanen....vilken skönhet!

Kramar, Ulrika

Lilla Blanka sa...

Hej vännen!
Kul att läsa lite mer om dig!
Vad ljuvlig bild på ert skjul..så mysigt!
Kram
Mia
Ps ja, Honning & Flora var verkligen en dröm..försök åka dit :)