23 april 2008

Tavla och barnagåvor

Vill visa den fina tavlan jag köpte av Eva Agnes för ett par veckor sedan. Jag älskar motivet och de milda färgerna! Är så glad att den blev min! Tack Agnes!

Tavla gjord av Eva Agnes
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Båda mina flickor har tillverkat saker i slöjden som jag fått i present. Stora tjejen har gjort en båthylla, som jag ska ha på toaletten på övervåningen sedan. Min fina hylla
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Lagom för två flaskor
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Doftpåse med änglamotiv
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Med tänkvärda ord
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Lilla tjejen har gjort denna fina smyckehängaren
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
TACK mina älsklingar, ni är underbara!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Solstrålar till oss alla!
Kram
nina
~~~~~~~~~~~~

8 kommentarer:

drömmen om vitt sa...

Hallå!
Visst är det kul att barnen pysslar i slöjden, mina barn har också gjort diverse saker som passar perfekt. jättefina saker dina barn har gjort.
Ha det så bra
lotta:)

junhe sa...

hej, vilken vacker tavla du skaffat! eva-gumman är verkligen duktig =) ha en bra eftermiddag/ kram junhe

Elzie sa...

Vilka fina presenter. Dom är ju jätteduktiga på att få till det.
Hoppas ni får en bra helg.
KRam Elzie

IKT i min vardag sa...

Hej vännen!

Vad duktiga barn du har. Båthyllan och hängaren var ljuvliga!
Tavlorna var verkligen underbara!

Stenen i min zinklåda kommer från Åhlens. De fanns i ett antal olika budskap och det bästa av allt...endast 25:-! :-)

Kram

Grindelunda sa...

Vilka fina saker barnen gjort på slöjden. Det är så roligt att få det som de gjort alldeles själva.

Ha en skön helg.
Kram Gunilla

Marie sa...

Vilka fina saker du har fått av dina barn, vad duktiga de är!
Tavlan var också jättefin!

Ha en trevlig helg Nina!
Kram Marie

Monika sa...

Hallåj! ;o)

Nu kommer jag farandes en snabbsväng här!

Vilka gulliga tjejer! Och vilka fantastiska saker dom gjort till dej.

Evaagnes tavla är ju också helfin! Hon gör så mycket fint!

Nu är det sängen som gäller!

Hoppas allt är bara okidoki med dej! Var rädd om dej gumman!

Kram

Monika

Anonym sa...

off white
off white outlet
palm angels
curry 8
paul george shoes
kd shoes
off white
a bathing ape
hermes bag outlet
goyard handbags