08 mars 2008

Balklänning och Franskt dokument

Vajsing med bloggen ikväll.

Igår kom ett paket med en underbar liten skapelse från och av Monika Villervalla . Inpackad i en underbart söt liten pappkasse med fjärilar på. Tack goa du! Det kommer ett paket till dig nästa vecka. :D kul att byta presenter!


Underbar balklänning

Så blev äntligen mitt franska dokument, min födelsedagspresent inköpt hos Betty's, klart för upphängning, det är min man som i stort sett fixat med hela montaget, tack för det käre make!


Franska dokumentet


Det är stort, tar plats och är så vackert


Påsktema i kungakronan


Ljusstakar från Jysk, ljusmanschetter från Baazar


Ur en annan vinkel, ljuslykta på väggen från Baazar


Vackra rosa tulpaner


Så skarpt lyste solen förra helgen
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Önskar Er alla en fortsatt skön helg!
kram
nina

31 kommentarer:

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Jag är inte ett dugg avis på ditt dokument , ej heller den fina balklänningen du har fått . Fast än det ser helt underbart ut på din skänk med alla vackra saker så biter jag ihop och glädjer mig för din skull . (ljuger hon så hon tror sig själv )
Kram och trevlig helg !
Kram/L8

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

tackar tackar!!!

woow så underbart dokumentet blev..så otroligt snyggt ju!!


Önskar er en härlig söndag!
~~♥ Milliskramar ♥~~

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Tack du är snäll du , men du skulle se blommorna från baksidan . De e som en sån där "hörnjulgran" ;-)
Ha en skön söndag !
Kram/Lotta

5w sa...

Jättefint dokument :)
Fin balklänning :D

\(>'.')><('.'<)/

KRAM ! :D <33

IKT i min vardag sa...

Så snyggt det blev!! Passar ju perfekt där!

Jo, jag fyndade termosen oxå, 300:-. Skulle vilja ha en i varje färg, men jag dricker inte ens kaffe ju!

Kram Linda

Lilla Blanka sa...

Åh vad jag tycker det där dokumentet är fint!!! Det blev supersnyggt ovanför skänken med alla fina saker på..ljuvligt!
Kram & ha en bra söndagkväll!
Mia

Stina sa...

Vad fint det är.:-) Kram Stina

Marie sa...

Vad fint det blev med dokumentet ovanför skänken! Vad fint du har arrangerat också med kronan, påskäggen, ljusstakarna och tulpanerna, ljuvligt vackert!

Ha en bra vecka!
Kram Marie

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Liten sessa tackar så hjärtligt...likaså sessans mamma!!

Sessan är jätte intresserad att börja blogga o få en egen ...som storsessan har!!!
Vore ju jättekul om de kunde blogga ihop ju!!

Hur gammal är din dotter??

Säg till henne att besöka Mizz Lizzi...henne hittar du längst ner på min länk lista...inrammat av hjärtan!! hon bloggar lite då o då...när hon har lust så...men kika in!!

Önskar er en härlig vecka!
~~♥ Milliskramar ♥~~

Guldkorn i min vardag! sa...

Hallå lilla solstrimma klart att jag har tid att titta in till dig och visst får du min mailadress.
ullabella53@hotmail.com
Så vackert det franska dokumentet var, hur har mannen monterat det?
Så nice med kungakronan och dina eller var det nu dina fina ägg?
Kramen bruden
Ulla-Bella

Kannor och karaffer sa...

Vad fint du gjort - helt otroligt fint!!

Jag är så sugen på det där dokumentet kan man handla online hos Bettys ?

Ha det gott
/Ann

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

ja absolut..vore jättekul!!!
Lissi vill gjärna ha mer bloggare i sin ålder!!!

Kram Millan

Felicia sa...

Tack så mycket och det var kul ttt du kika in!!

Annas skattkammare sa...

Hej! Tog en kik här hos dig! Fint du har! Ha en bra dag! /Anna

mittiminvillervalla sa...

Hej på dej du! ;o)

Kikar in en snabbis mitt i min paus. Kunde ju förstå att jag inte skulle kunna hålla mej helt borta från det här ;o)

Kul att du blev nöjd med klänningen. Väntar ju förstås nyfiket på post här ;o)

Måste få vara frågvis angående ditt dokument. Hur mycket kostar det och kan man beställa det via internet? I love it! Så fint det blev och med ditt arrangemang på skåpen blev det ju helt underbart vackert! I like :o)

Solstrålar på dej :o)

Kramar Monika

Unknown sa...

Åhh,så vacker liten balklänning,som ett litet smycke,jättefint!!Så otroligt vackert franskt dokument..ser verkligen fint ut där på din vägg!!
Jättesöta små ägg i kungakronan,sååå fina!Så fint du har i ditt fönster,mycket vacker lampett och orkideén blommar så fint!Ha en fin och mysig kväll!

Kram Maria

Änglahem sa...

Åååhhh vilken fin present du fått av Monika!!! Hon är ju så otroligt duktig!!

Vad bra det blev med dokumentet men oj vad stort det var!!

Ha det gott!
Kram
Ulrika

junhe sa...

mycket fint ögongodis du bjuder på idag =)) jättesöt klänning på galjen, vilket konstverk =) ha dt gott & tack för krya på dig strålarna- känner mig redan piggare / kram june

n o r d i n g å r d e n sa...

Då får man gratulera födelsedagsbarnet och det var ett sånt vackert dokument, jag har den mindre upplagan. Vilka vackra arrangemang, ögongodis! Mari.

Sea Angels sa...

I really love script and writing it can make a room look all romantic and mysterious....lovely.
Have a great week
Hugs Lynn xx

lottens vita och gröna sa...

oh jag har en speciell kärlek till det där dokumentet, föll för det för länge sedan och nu har jag trånat länge nog, inhandlades för 3 mån sedan, vad fint du har det på skänken, leker bra ihop med dokumentet! kram lotten

mittiminvillervalla sa...

:o) :o) :o) :o) :o) :o) :o) :o) :o)

Kära nån! :o) TACK! Jag är alldeles överväldigad över dagens post! Så fin! Nog hade du rätt i att jag gillar! I LOVE! ;o)

Du vet, "zonkomanen" me! Nu gjorde du det igen! Du gjorde min dag :o)
Tusen, tusen tack, snälla goa rara!
Och tack också för upplysningen angående dokumentet. Ska skriva dit och höra om det finns att beställa.

Nu väntar lite målning av finska trälådor :o) Lägger ut bilder så småningom på din surprise till mej.

Ha en underbar dag vännen!

Kramisar Monika

"M" sa...

Vad fint du gjort med dokumentet med allt annat du dekorerat med...jättefint

Eva Agnes sa...

Du, så fint och inbjudande du har hos dig.
Balklänningen är superfin och en sådan har jag aldrig sett förut.
Och det franska dokumentet är något jag har längtat efter länge, länge...
Kramar Eva Agnes

Millas hem sa...

Jättefint är dokumentet. Passar bra ihop med dina saker! Jag skulle också vilja ha ett! Har en vägg som hade varit perfekt!:)
Camilla

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Ja , jag lägger väl in lite bilder på huset sen , men det är väl inget nytt under solen :-)
Ha det nice !
Kram/Lotta

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

God Kvällsingen!!!

hihi..jag prenumenerar på ditt inlägg ser jag!!;)

tackar för grattning o gissning....
han blir så glad så!!!

Just , tjejerna, skulle de blogga....vore så kul, min lizzi vill så gjärna ha mer i sin ålder!!
Ha en go kväll!!
~~♥ Mille Mamman ♥~~

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

hello again!!!

Kikade in hos dottrn...så sött!!
Ska säga till min Lizzi att hon kikar in i morgon...
Lillsessan tjatar på mig omegen blogg med nu...sååå..får väl dela med mig av datan då...
Lizzi har egen..tack o lov!!!

Du undra om hjärtan!!

~~♥ ♥ ♥ ♥~~

Kopiera dessa o klistar in..med höger klick.

alltså...märk, kopiera..sedan klistrar du in...hoppas du fattar , dålig på att förklara !!

~~~~*~~♥~~*~~~~

Elzie sa...

Vad fint du har det. Dokumentet är verkligen vackert. Tänk vilken handstil de hade på den tiden.
Hoppas du får en bra dag.
Kram Elzie

Lilla Trollbacken sa...

Hej
Så fint du har och dokumentet är underbart. Har själv spanat på det en tid.
Hittade in till dej via Mamma Millan!
Återkommer gärna!
Gabrielle

Anonym sa...

yeezy boost 350 v2
golden goose sale
fear of god hoodie
alexander mcqueen
jordan shoes
off white x jordan 1
palm angels
off white
yeezy 350
supreme outlet